Indkaldelse til generalforsamling i G/F Halvrebene søndag den 26. maj kl. 10 i Multihuset i Øster Hurup
Bestyrelsen indkalder til ordinær generalforsamling i G/F Halvrebene i henhold til vedtægternes § 10 søndag den 26. maj kl. 10 i Multihuset i Øster Hurup (Langerimsvej 7, Øster Hurup) med følgende dagsorden:
- Valg af dirigent, referent samt 2 stemmetællere
- Bestyrelsens beretning om det forløbne år
- Fremlæggelse af det reviderede regnskab (fremlagt på hjemmesiden og i infoskabet)
- Behandling af rettidigt indkomne forslag.
- Forslag til Flydebro
- Fastsættelse af kontingent.
- Valg af formand
- Ove nr. 113. Modtager genvalg
- Valg af bestyrelsesmedlemmer
- Kenn (140) og Lena (139) er ikke på valg
- Finn (106) og Lis (109) er på valg. Modtager genvalg.
- Valg af bestyrelsessuppleanter
- Valg af revisorer
- Valg af revisorsuppleant
- Valg af vej tovholdere (ref. Hjemmesiden under ”Vedtægter, regler for området”)
- Eventuelt (under dette punkt kan forslag ikke sættes til afstemning)
Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal være bestyrelsen i hænde senest den 18. maj via mail til formanden: formand@halvrebene.dk Forslag offentliggøres på foreningens hjemmeside og i infoskabet inden generalforsamlingen.
Regnskab for 2023 kan ses på foreningens hjemmeside og i infoskabet.
Under generalforsamlingen er der kaffe og the. Smørrebrød og drikkevarer serveres efter generalforsamlingen og derfor er tilmelding nødvendig via mail til foreningens sekretær
(sekretaer@halvrebene.dk) senest den 12. maj (max. 2 personer pr. husstand til spisning).
Alle opfordres til af kontrollere deres mailadresse på hjemmesiden. I tilfælde af fejl eller manglende adresse kontakt venligst via mail foreningens sekretær.
Emner til ”Årets Halvrebener” imødeses inden 20. maj – kriterierne er ”En eller flere personer, der i årets løb frivilligt har ydet en indsats over normen til glæde og gavn for naboerne eller foreningen”
Med venlig hilsen
Bestyrelsen