Indkaldelse til generalforsamling i G/F Halvrebene
søndag den 18. maj kl. 10 i Als Hallens Cafeteria
Bestyrelsen indkalder til ordinær generalforsamling i G/F Halvrebene i henhold til vedtægternes § 10
søndag den 18. maj kl. 10 i Als Hallens Cafeteria med følgende dagsorden:
A) Valg af dirigent, referent samt 2 stemmetællere
B) Bestyrelsens beretning om det forløbne år
C) Fremlæggelse af det reviderede regnskab (fremlagt på hjemmesiden og i infoskabet)
D) Behandling af rettidigt indkomne forslag.
E) Fastsættelse af kontingent.
F) Valg af formand
a Ove nr. 113. Modtager genvalg
G) Valg af bestyrelsesmedlemmer
a Kenn (140) og Lena (139) er på valg. Modtager genvalg.
b Finn (106) og Lis (109) er ikke på valg.
H) Valg af bestyrelsessuppleanter
I)
Valg af revisorer
J)
Valg af revisorsuppleant
K) Valg af vej tovholdere (ref. Hjemmesiden under ”Vedtægter, regler for området”)
L) Eventuelt (under dette punkt kan forslag ikke sættes til afstemning)
Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal være bestyrelsen i hænde 7 dage før
generalforsamlingen senest den 11. maj kl. 10 via mail til formanden: formand@halvrebene.dk Forslag
offentliggøres på foreningens hjemmeside og i infoskabet inden generalforsamlingen.
Regnskab for 2024 kan ses på foreningens hjemmeside og i infoskabet.
Under generalforsamlingen er der kaffe og the. Smørrebrød og drikkevarer serveres efter
generalforsamlingen, og derfor er tilmelding nødvendig via mail til foreningens sekretær
(sekretaer@halvrebene.dk) senest den 12. maj (max. 2 personer pr. husstand til spisning).
Alle opfordres til af kontrollere deres mailadresse på hjemmesiden. I tilfælde af fejl eller manglende
adresse kontakt venligst via mail foreningens sekretær.
Emner til ”Årets Halvrebener” imødeses inden 12. maj – kriterierne er ”En eller flere personer, der i årets
løb frivilligt har ydet en indsats over normen til glæde og gavn for naboerne eller foreningen”
Med venlig hilsen
Bestyrelsen
Indkaldelse til generalforsamling i G/F Halvrebene
søndag den 18. maj kl. 10 i Als Hallens Cafeteria
Bestyrelsen indkalder til ordinær generalforsamling i G/F Halvrebene i henhold til vedtægternes § 10
søndag den 18. maj kl. 10 i Als Hallens Cafeteria med følgende dagsorden:
A) Valg af dirigent, referent samt 2 stemmetællere
B) Bestyrelsens beretning om det forløbne år
C) Fremlæggelse af det reviderede regnskab (fremlagt på hjemmesiden og i infoskabet)
D) Behandling af rettidigt indkomne forslag.
E) Fastsættelse af kontingent.
F) Valg af formand
a Ove nr. 113. Modtager genvalg
G) Valg af bestyrelsesmedlemmer
a Kenn (140) og Lena (139) er på valg. Modtager genvalg.
b Finn (106) og Lis (109) er ikke på valg.
H) Valg af bestyrelsessuppleanter
I)
Valg af revisorer
J)
Valg af revisorsuppleant
K) Valg af vej tovholdere (ref. Hjemmesiden under ”Vedtægter, regler for området”)
L) Eventuelt (under dette punkt kan forslag ikke sættes til afstemning)
Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal være bestyrelsen i hænde 7 dage før
generalforsamlingen senest den 11. maj kl. 10 via mail til formanden: formand@halvrebene.dk Forslag
offentliggøres på foreningens hjemmeside og i infoskabet inden generalforsamlingen.
Regnskab for 2024 kan ses på foreningens hjemmeside og i infoskabet.
Under generalforsamlingen er der kaffe og the. Smørrebrød og drikkevarer serveres efter
generalforsamlingen, og derfor er tilmelding nødvendig via mail til foreningens sekretær
(sekretaer@halvrebene.dk) senest den 12. maj (max. 2 personer pr. husstand til spisning).
Alle opfordres til af kontrollere deres mailadresse på hjemmesiden. I tilfælde af fejl eller manglende
adresse kontakt venligst via mail foreningens sekretær.
Emner til ”Årets Halvrebener” imødeses inden 12. maj – kriterierne er ”En eller flere personer, der i årets
løb frivilligt har ydet en indsats over normen til glæde og gavn for naboerne eller foreningen”
Med venlig hilsen
Bestyrelsen